dum och ung

om snedsteg. och förnyelse.

Det finns alltid en tid före och en tid efter


jag brukade tänka att jag stod stilla
i mitten av en snökula. en sån man skakar.
att jag hade brinnande buskar till frisyr och att det inte fanns en plats för mig.
någonstans.

vad trodde jag
det finns alltid plats

det finns alltid en tid före och en tid efter
det är konstigt hur prioriteringar förändras med en
så drastiskt
inga fler kompromisser.

hur det inte finns några regler till när människor bryter upp dörrar
tar sig in
tar tag i en

hur man blir bubblig inombords när han tittar på en
just när man trodde allt var utom räckhåll




det finns alltid en tid före och en efter
en ny
2011-11-02 @ 23:43:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: smultris

åhhhhhhhhhhh <3

2011-11-12 @ 00:35:39
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Frida

Puss smultronet

2011-11-13 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0