dum och ung

Första dagen på resten av mitt liv

Detta är då dag nummer ett i mitt nya liv! Eller ja, i morgon är väl mer första dagen rättare sagt. Det är nämligen imorgon jag skall börja min förvandling till den mer avslappnade bruden. Det ska nämligen funka ganska fint om jag följer min väns råd jag fick i telefonen. Faktum är att de är riktigt jävla bra. Så bra att jag tror jag väntar med avslöjandet av dem. Fråga 1. Är det illa att prioritera att ladda ner bra album som jag kan ha i öronen i morgon bitti än sömn? Fråga 2. Är det viktigt att prioritera sömn före tumblr med? Vet nämligen inte om det går.
2011-01-14 @ 00:37:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: shorty&myzan

Mysigt blogg :)

2011-01-14 @ 01:14:24
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0