dum och ung

18


du säger
det finns fortfarande lite tid kvar
resväskorna är inte packade
du har inte åkt än


älskade
du åkte för längesen
alla dessa nätter
jag försökte hålla dig i mina händer

du var sand




det är dags nu
att andas höstluft igen
detta året
har ingen av oss varandra

och jag kommer sakna dig
kanske mer än någon man
jag skrivit om

men ibland
bara man måste kasta sig utför
inte vara rädd för fallet

hur ont det än gör
att landa hårt
ljudet av ben
som går i svart asfalt




och det är dags
dags för mig att ta mig ut
älskade du
jag ska gå nu

och aldrig någonsin



ska jag blicka bakåt igen




2011-08-19 @ 14:25:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0