dum och ung

your rabbit feet

Jag har planer, tänker hela tiden på hur jag ska gå till väga för att förverkliga dem och hoppas hoppas HOPPAS på att denna sommaren, denna sommaren blir det. det finns bra nyheter man inte får tala om för folk och dåliga saker som månaden mars har bjudit på. men jag har bitit ihop. jag har bitit ihop och kämpat och för första gången på väldigt väldigt länge känner jag mig stolt över mig själv. nu har jag en önskelista i huvudet på vad jag vill ha till min 20års dag. den är omöjlig att uppfylla dessvärre.

 just nu ser den väl ut såhär ungefär:



1. underbart väder, 20 grader och sol minst
2. en valentinodress från vårkollektionen (kan jag fetglömma)
3. resa
4. skor (kanske inte lika mycket att fetglömma)
5. biljett till wow


de tre första punkterna känns ganska omöjliga. men det är väl det som är det fina med drömmar då, eller fula. att man ständigt drömmer och jagar det. just nu ser jag mig själv ståendes i kläderna jag tänkt ut på din fina student älskling och jag ska ha blommor i mitt hår. för jag känner mig så. blomstrande och sprakande. och det känns underbart.



2011-04-04 @ 13:44:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0