dum och ung

världslös

nej

jag hör någonting
ett världelöst program på tv
värde-löst
värld-löst
lösvärld
en lös värld
a loose world
a loser in a world
min mage gör så jävla ont, trodde det skulle lägga av nu, sluta
trodde jag skulle slippa det
kunna börja om från någon slags början
sluta vara en kryptisk bitterfitta
födas
komma upp ur jorden
orka

kommer dö som jag föddes
utan någonting alls
och ingen kommer känna mig då
säkert snacka om hur det gick åt helvete
hur man får skylla sig själv
för man är lat
det är så
man får skylla sig själv
och alla andra
man får skylla vem fan som helst
bara man inte glömmer den
jantelagen
du ska fan inte tro att du är nåt
och minst av allt bra
HAHA
jag orkar inte
orkar inte träffa någon titta på någon prata med någon
alla säger samma saker och jag med
inte alla
förlåt
men alla utom utom ni
en eller två eller tre
jag orkar inte



nej
2011-04-06 @ 19:10:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0