dum och ung

....

Jag vet inte om denna djupdykning bland seriemördare och styckade människor är särskilt sund för mig. Nyss kom jag nämligen fram till att våra grannar måste tillhöra kategorin >GRAVT psykiskt störda/sadister/mördarpar.
I somras klagades det nämligen på att jag GICK för HÅRT med mina FÖTTER på PARKETTGOLVET, och att detta bidrog till att våra stackars sadister till grannar inte kunde somna om kvällarna. (seriöst?)
Nu, för inte alls många timmar sen, kanske två, satt dem i vår soffa med sina vindskyddsjackor och bergsklättrarbyxor inköpta på naturkompaniet. (Hurtigbullar som cyklar till jobbet i -25 bergis)
Nu klagades det alltså IGEN på att det kommer OLJUD från vår lägenhet om nätterna.. särskilt intressant är det att inget annat tycks störa dem än .. just det, våra FOTSTEG. DÅ slog tanken mig att det är ju förfasiken självklart att de inte alls har plingat på dörren för att komma fram till någon lösning i denna hopplösa/onödiga/meningslösa lilla konflikt. De sitter alltså och gnider sina goretexställ mot vår soffklädsel i vårt vardagsrum ENDAST för att få en bild av hur vår lägenhet ser ut.. hur de bäst kan borra hemliga hål och gångar in till deras, och HUR de, på det mest effektivaste sätt ska mura fast oss i väggen utan att avslöjsa sig själva för hyresvärden. Det måste ju vara så? Sedan kommer vi få stå där inmurade i flera månader med ett sugrör att svälja ner den äckliga sörja vi får eftersom de vill hålla oss vi liv så länge som möjligt. Precis som de sadister de är. Nu är jag livrädd och har redan börjat lägga upp en rymningsplan om de skulle försöka sig på något de kommande nätterna. Men det förstårs, det är väl en lång process, antagligen slår de till om typ ett år när man slutat misstänka något och deras plan är fullbordad. nej fyfaaan.
2010-11-04 @ 16:29:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0