dum och ung

first aid kit

ibland tror jag inte att jag har den blekaste aning om vad älska innebär. vadå älska någon så mycket att man får ont? är det att älska? jag bara undrar. det var längesen det gjorde så där ont men jag minns så mycket som att tanken slog mig att är detta att älska, att ha ont?
om det är att älska vill jag inte göra det någonsin igen och är det fel så har jag aldrig älskat någon precis som jag borde eller som den förtjänat.

jag har inte ont i hjärtat i kväll men det känns. för jag vet hur det är att ge sig själv till en annan människa. jag vet precis hur längtan känns när nätterna blir längre än dagarna och jag vet hur det är att sakna. och det är det som känns ikväll.


för övrigt lyssnar jag på first aid kit för det gör mig glad, eller sentimental, eller helt enkelt bara likgiltig. antagligen något bra i alla fall. herrå.

2010-06-13 @ 01:01:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0