dum och ung

00.15

NEJNEJNEJ, HADE SKRIVIT JÄTTEMYCKET HÄR OCH KÄNT MIG SÅ HIMLA BRA PÅ ALLA SÄTT OCH VIS.
SÅ SMSAR MADELEINE MIG OCH JAG SLINTER PÅ EN TANGENT OCH AAAAAAAAAAAALLLLT SUDDAS UT.
SÅ, INDIREKT ÄR DET DITT FEL MADDE. :)


aa men, i vilket fall som helst så tänkte jag bara säga att jag har min sommar planerad lite dårå.
nyfiken? aja, kan väl BERÄTTA OM NI SÅ MÅSTE VETA!
först och främst ska jag sitta mitt emot madde på festivalbussen och dööö av värmeslag, och då, precis då kommer min telefon ringa och helt plötsligt har Adam olenius fått tag i MITT nr? ja jösses tänker ni. det kommer jag tänka med! han vill tydligen ses på festivalområdet innan deras spelning, chilla lite, bjuda mig på lite bärs och skratta åt mina nervösa patetiska ointressanta skämt! men det kommer inte göra någonting alls, eftersom han redan bestämt sig för att knulla mig hårt senare fram mot kvällen. hurra tänker jag då! fast, det vet jag ju ingenting om än. han kommer lägga sina händer kring mina höfter, sånt man gör när man ser ut som adam olenius och sånt man FÅR och BÖR göra om man är adam olenius. sen ska jag stå och sukta vid scenkanten när svettet bara skvätter och rinner längs pannan på honom, och sen har vi passionerat sex resten utav natten och hans kuk är bara så där jävla skön.

om någon undra liksom, hur min sommar ser ut.





2010-06-17 @ 00:15:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0