dum och ung

ordbajseri

jag har en finne på hakan
en såndär som spränger skallen
huden töjs ut till max innan det bara spricker och rinner som ett äckligt jävla kladdigt hav.
en jävla vulkan under huden, en underjording som lurar och tror att bara för att den "inte syns" (fast den gör ju det. som satan.) så finns den inte. "syns jag inte så finns jag inte"
jag har en finne och det är väl inte där problemet sitter egentligen. jag vill bara inte gå utanför dörren tills jag vet att jag får kyssa dig. utan en vulkan i min haka då. såklart.
2010-07-28 @ 01:57:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

tycker om att du skriver charmigt

2010-07-28 @ 17:52:39
URL: http://ida-mariaw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0