dum och ung

internet gör mig snygg

- internet gör alla snygga. har du akne kan du ps:a bort det, har du fett kan du dölja det, är din ansiktsform konstig finns det tusentals knep som gör att man inte tänker på den.

försökte döda min finne förut. det gick verkligen inte bra. börjar tro att det växer något djur i den, en liten alien som snart kläcks när jag nanar min skönhestsömn. då är frågan: VEM har haft en sånhär äcklig böld i ansiktet? det måste vara något som växer. bergis.
ingen bild kan göra den rättvisa men:





ser ni hur den äter upp mitt ansikte?

och om någon tänkt slänga iväg en kommentar om att det finns viktigare problem att lösa här i världen, som svält och fattigdom kan tänka på det nästa gång ni äter. just det, ät upp allt, tänk på barnen i afrika. eller ät inte över huvudtaget, skicka ner din tallrik med pasta till alla biafrabarn.
2010-07-29 @ 16:01:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag brukar få såna finnar :( Stora som fan och vägrar försvinna! Nästan alltid på hakan som du också. Har du provat att smörja in den full med tandkräm över natten? Det brukar torka ut dem..

2010-07-29 @ 23:31:23
URL: http://erajka.blogspot.com
Postat av: smultris

det tyder på lite obalans i hormonområdet, jag får jämt fula jävla finnar runt hakapartiet... fast jag är så jävla gammal som jag är :(



du är snygg ändå, bara så du vet;)

2010-07-31 @ 13:23:48
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0