dum och ung

sveket mot minkarna

Jag vet inte var jag ska börja, eller sluta.
för alla ord tar slut, åker ner i mellangärdet igen och fastnar där.
ni behöver inte mina ord nu, bara ta er tid att se och lyssna, och inse.

jag tänker bara på de tusentals djur som ligger i sina små kalla burar precis i denna stund,
medan jag ligger i min varma säng. vill ta hand om de allihopa och låta de sova här inne i en varm lägenhet..  -eller bara önskar att de fick ta hand om sig själva ute i det fria. sen tänker jag på hur man ändå hyser lite hopp om framtiden då det finns människor som gör sitt allt för att stoppa detta. sen tänker jag på de människor som är orsaken till att pälsfarmar i sverige fortfarande existerar, och då skär det i hjärtat. fyfan ..





§ 4 - Sveket mot minkarna from Djurrättsalliansen on Vimeo.

2010-08-10 @ 00:53:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnéa

gud vad jag önskar att det bara gick att lösa den där skiten. att folk slutade vara så obotligt dumma i huvvet. om det ändå vore så lätt, liksom. stackars stackars små hjälplösa djuren som aldrig gjort något ont.

2010-08-12 @ 13:18:09
URL: http://imnotfinished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0