dum och ung

17.54



tycker om att sitta på köksgolvet och få smulor i röven. dammsugar dåligt, och det är väl mitt fel. i guess.
sitter med en drink i ett EGET glas. pappa är snäll och gör sånt till mig. jag älskar min pappa. fast än han är sur som fan ibland. men det är lugnt med mig.

mamma står vid spisen och det är ovanligt, ovanligt för det är sådant som min far brukar göra. hon tar flygande jakob till helt nya nivåer, och hon är tvungen att kommentera hur det är så lustigt att vi gör det med quorn istället för kyckling.
vad är det som är lustigt frågar jag. kyckligen har ju ett hjärta.
2010-08-21 @ 17:55:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: smultris

men vem fan dammsuger, bejbi... inte jag iaf ;)

2010-09-03 @ 12:28:07
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0