dum och ung

JAG

får snart ett nervöst jävla sammanbrott. URSÄKTA min bitterhet men den här dagen har ju varit stressen själv, det är så himla mycket att göra klart innan studenten och fattar inte ens hur jag kommer klara allting, kommer väl få gå om hela jävla gymnasiet medan resten av min klass firar på flaket, typ. HUR ska detta gå? hur ska jag orka allting? Menar inte att det är någon annan som kan påverka detta utom jag, menar bara att det är förjäkla jobbigt och segt och man känner inte för att gå upp ur sängen på morgonen.
Imorse försov jag mig, det var toppen, great verkligen!

1. vaknade och kollade på klockan 07:20 !!!!!! HJÄLP!!!!! *panik utbryter* tänker att jag lika gärna kan sova bort hela dagen och hoppas på en bättre imorgon, MEN det går inte eftersom vi har föreställning kl 09:00 varje onsdag OCH det tar en timma för mig dit, + att vi samlas en timma innan, det vill säga 08.00. SÅ, vad gör Frida? jo, stressar upp, tar på sig kläder (hann inte ens kolla om de var på rätt håll? Men som tur är så vart dem ju det, HEH) hinner inte borsta tänderna, sminkar mig snabbt på fem minuter, springer till bussen, JAG springer TILL BUSSEN. HUR ofta händer det? nej, juste.
Men, I made it, hurra. och jag kvävs fan i detta hushåll snart.
2010-04-28 @ 16:53:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0