dum och ung

14.08

Ibland läser man saker som man bara vill, och måste visa hela världen. Och även fast långt ifrån hela världen läser min blogg så har ni kanske läst det här

"När jag träffade dig första gången var det som att det fanns ett sken kring dig. Jag hade inte trott på kärlek vid första ögonkastet innan men när jag gick därifrån kune jag inte sluta tänka på dig. På vår första dejt grät jag hela vägen hem på bussen för att jag var övertygad om att en sån som dig inte kunde tycka om en sån som mig. Men så fikade vi, träffades hos mig och du kysste mig när jag berättade en hemlighet som jag bara hade berättat för en person innan. För att jag i minnet kan framkalla varenda detalj på din kropp. För att du är den smartaste personen jag känner. För att du knäpp precis som jag. För att du mitt i sömnen drar mig intill dig och mumlar att du älskar mig. För att jag verkligen inte trodde att det fanns en sån som du. För att jag på morgonen kan krypa över till din sida av sängen när du gått upp och somna om omsluten av din lukt. För att jag tvivlar på att jag skulle kunna leva utan den lukten. För att du har världens vackraste pianofingrar som jag kan förlora mig i när du håller i kaffekoppen. För att ditt hår är lika mjukt som hos nyfödda. Och för att jag skulle kunna skriva på en sån här lista i evigheter utan att bli klar."
2009-09-12 @ 14:08:47 Ord Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0