dum och ung

listz

Jag tycker INTE om  

Jag tycker MYCKET om

  • Trevliga busschauförrer som svarar på tilltal.
  • När min iPod vill fungera på bussen på morra.
  • När man råkar ha pengar kvar på kontot så man kan ta ut en hundralapp extra!!! (och få minus på kontot. Mindre kul. Men who cares.)
  • När man träffar söta tanter och gubbar med söta hundar som berättar deras livshistoria.
  • Intressanta dokumentärer.
  • Filip och Fredrik!
  • Julafton med familjen.
  • Vänner som bryr sig.                                                             
  • DETTA skulle inte bli någonpunkt. Men det bestämmde sig Hannas dator för att jomenvisst det skulle det. Sitter hos systeryster och ska snart äta middag och dessert, vi har bara fått i oss förrätten än så länge, och jag är redan mätt.
  • 2009-05-18 @ 20:22:29 Allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0