dum och ung

Dassad

Då är frågan: vad händer i Frida Bloms huvud? 
Jag har, så länge jag kan minnas, alltid funderat över ganska "oväsentliga" saker. (beroende på vad man menar med oväsentligt) För min del har det varit saker jag fascinerats av, eller bara rent av saker som ploppat upp i huvudet och som jag inte kunnat sluta fundera över. 
Exempel: 
Häromdagen när jag satt på toa, dök tanken upp i mitt huvud "vad är jag helst, toapapperet eller toaletten?". Direkt flög jag in i vardagsrummet efteråt, "MAMMA, VAD SKULLE DU VALT, DASSPAPPER ELLER DASSET??!?!?!" 
-Hmm, dasspapperet! Då har man ju i alla fall fått ha lite kul när man stod i affären och titta på folk! 
Jag har fortfarande inte bestämt mig! 
2009-03-05 @ 18:38:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0