dum och ung

yekk

Alla som känner mig väl vet att jag har en sjuklig fobi för magsjuka, och har alltid haft. (haha)
Låg vaken i tre timmar i natt och mådde illa, försökte intala mig själv att så var inte fallet,
vid tre satt jag på dass och ja, resten säger sig självt. (Blev inte direkt bättre av att plogbilen verkat fastna i snön utanför vårt hus) 
FYFAN vad jag hatar att det som ligger i magen kommer upp genom käften och fyfan för lukten!
Nu har jag i alla fall inte spytt sen i förmiddags,
förhoppningsvis får jag sova i natt! 
Här hemma uppträder dem som om jag bär på aids eller något, 
måste sprita allt jag tar i och ingen vill komma nära mig. :)
Kan ju i alla falll lägga till att min fobi är på bättringsvägen, denna gången grät jag inte
2009-02-22 @ 18:57:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0