dum och ung

we are nowhere and its now

Jag längtar tills dagen jag bryter mig loss från den här jävla hålan,
då jag slipper leva dagarna här i slow motion och se dem passera utanför mitt fönster. 
Längtar tills det är MIN tur att packa ner böcker och damm i bananlådor, längtar efter att somna i en säng mitt i ett omöblerat rum någon helt annanstans än här. 
Längtar efter att få springa till coop nära för att köpa osthyveln jag glömde lägga ner i den blåa kassen på ikea veckan innan. Längtar efter att få dela ett frukostbord med någon annan istället för en morgontrött kvinna i 50års åldern med tix i ögonen (förlåt mamma) 
För jag är inte gjord för att bo här, nej. 
2009-02-25 @ 16:49:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0