dum och ung

David Engelin - Sofia II

det är sant
luften går ur mig 
när jag pratar om dig 
jag ska stå mitt kast
en fotbollsplan om vintern
en boll ligger kvar  från sommarens spel
jag ligger i gräset
har tagit skydd under snön
en stjärna faller
men jag önskar ingenting alls
för allt jag önskar
tycks aldrig slå in
och det jag har önskat sedan sommaren är att
få vara med dig
men inatt är inte himlen svart
idag är den kallt blå
som om den ville mig någonting ont
jag önskar så att den inte faller
inte på mig
snön faller från träden
som allt annat
jag försöker fånga flingor med tungan
jag försöker
och jag önskar dig här 
2009-02-03 @ 13:35:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

wooooaaa, detta var freaktigt. Att hitta sånt här om en själv

2009-03-31 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0