dum och ung

they only want you when you're seventeen

-"when you're twentyone, you're no fun."


Mitt huvud är ett fågelbo, min hjärna ett ägg. Tänkte nyss skriva en lista på saker jag vill att ni ska minnas om jorden går under imorgon (för det kommer den ju göra?) sen kom jag på att antagligen följer datorer med i flodvågorna och domedagsljuset. ANTAGLIGEN finns det ingen kvar som kan läsa vad jag skrivit då. Och då kände jag mig bara lämnad kvar med en hopplöshet i bröstet alternativt: hur korkad är jag? jag är ett fågelbo.

har gjort en egen brosch idag, en egen brosch som är så ful att den är det snyggaste jag sett och jag känner mig stolt över sådana småsaker. en brosch, tänker du? ja, säger jag.

 

2011-05-20 @ 14:07:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: smultris

bild på den då???

2011-06-18 @ 00:39:01
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0