dum och ung

.2

hade kunnat vara en pissmorgon. har spytt halva natten. magen in och ut ner i toaletten och väntade på att något av annat ursprung skulle komma upp. it didn't. är även trött på människors oförmåga att glädjas med andra, iaf ens vänner. jag som trodde du skulle le och skratta och vara glad. inte ett tunt statement om hur värdelös och obegåvad jag är. du ska veta att livet handlar om en jävla massa tur. antagligen är min fria vilja lite lika lite fri som din och vänj dig vid det. men du borde åtminstone kunna se mig i ögonen och tycka om mig för det jag är.

MEN trots allt är det ingen pissmorgon. det är en morgon som får mig att känna mig sommarpirrig och vårkär på nytt. det är något som händer i kroppet när solen lyser trots att klockan inte är nio ens. edward sharpe & the magnetic zeros kommer till way out west och jag ska dansa tills jag inte känner mina fötter längre.


2011-03-28 @ 08:54:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0