dum och ung

21.49

jag minns bara några nätter innan. det kan inte ha varit mer än 3. hur jag drömde om din ryggtavla. jag minns att du gick uppför en trappa och balanserade en enorm skål med flingor i ena handen. jag minns att du skulle duscha i drömmen och jag satt på en stol vid ett bord och var kåt som ett jävla djur. men det jag fascineras så över är min åtrå till de stora händerna, de breda axlarna och de snea tänderna över en middag som var så laddad. jag minns att du nuddade vid min hand och det bara sprakade inom mig. du är bara en man och jag är bara en flicka.
kanske är det där vi möts halvvägs du och jag. med dina stora vackra björnhänder.  
2010-06-23 @ 21:49:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0