dum och ung

Tack boman, tack!

Ibland tänker jag att det inte är en stor grej att folk verkar gilla det man gör, att de antingen säger det för att vara snälla eller av någon annan anledning. MEN när Jerry Boman skriver så fina saker att jag typ vill gråta tänker jag att det är väl jävligt kul att någon uppskattar det man gör, och menar det.

"Westkust har, förutom det helt geniala bandnamnet, ett ödmjukt fuck you-finger rakt upp i nyllet. De blandar raka ryggar med slingriga melodier, utflykter tar sig musikaliskt närmare bob hund än Silverbullit. Det är smart primalmusik och publiken låter inte bandet vänta. Vi är med på det här! Westkust är så långt i från tidseffektiv musik man kan komma, även korta låtar bränner i väg i våra huvuden. Ojoj, nu börjar hela världen skaka och gapa om Makthaverskan. Nej och åter nej, det här är inte Makthaverskan. Det kan finnas liknelser, men lyssna noga och de är få. Där Makthaverskan går in för att skapa anarki, där ordnar Westkust en demonstration och låter ropen skalla. Leden växer sig starka, fler och fler fötter trampar och tillslut har de skapat en helt egen stat. Utan kaoset och larmet från Makthaverskan."

här kan ni läsa inlägget

2010-12-20 @ 16:10:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika

Fan va kul det var att både få höra dig prata (då vi bara skrivit till varann) och sjunga! :)



Och jag gillade faktiskt eran musik nu när jag kolla på klippet, började trampa takten med fötterna efter bara några sekunder. :D

2010-12-20 @ 18:17:18
URL: http://erajka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0