dum och ung

nejmen sedär, en skarsgård



Tanja tog det här jättecharmiga fotot på mig (och lite maddelio) på way out west i år.
Då frågar jag: ser ni vem som står bakom mig?
Alltså, Skarsgård ville så hemskt gärna ta en bild med mig men vågade antagligen inte fråga,
så han SMÖG SIG IN BAKOM? Sjukt kul om ni frågar mig. Han har ju blivit en ganska så fet kändis liksom.

....

Nej om sanningen ska fram blev jag typ tvingad att posa så att alla skulle se att han faktiskt var där.
Kände mig urtöntig.
Det töntigaste var ändå alla tjejer som gick fram "åhh får jag ta ett kort med dig???!??!?! TYCKER DU ÄR SÅÅÅ GRYM!" så HIIIIMLA pinsamt. Detta störde jag mig på resten av dagen.

Senare på kvällen satt jag och Madeleine utanför annedalskyrkan och "köade" för Laura Marling skulle spela.
Helt plötsligt från ingenstans går står hon där på asfalten utanför... Laura alltså.
Då blev jag totalt starstruck och sa "ohh we really looking forward to see you play!!!" se där ja.
Jag är alltså exakt likadan själv. Jag vill bara inte tro det.

Synd att fyllan slutat värma, annars hade jag haft lite mer humor i mitt uttalande, som kanske "öhh you wanna fuck???"

2010-12-01 @ 15:44:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: smultris

ahhh, shit... det e lite coolt ju :)

jag vill också va med på en bild med en skarsgård i bakgrunden :D

2010-12-16 @ 19:15:13
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0