dum och ung

FÖRSTA DECEMBER

Ja, ännu en dag i förkylningens tecken! Jag fick nyss ytterligare ett bevis på att jag är fast i typ 10årsåldern när det blir Jul. Jag har aldrig fattat grejen med chokladkalendern, jag menar TROR dem på riktigt att ungar kan hålla sig till en om dagen? NEJ. Det fattar väl vem som helst. Så den här förmiddagen har jag ätit upp varenda en UTOM den 24:e december såklart. Det är ju trots allt Julafton. Lite gränser har man ju.

Dagens outfit: en grå uttvättad morgonrock
Humör: nej men humor!

och sist men inte minst: Vill helst inte tala om vart jag köpt morgonrocken... inte kul om alla ska ha samma, KOM MED NÅGOT EGET FÖURFAAAn

2010-12-01 @ 14:31:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0