dum och ung

dreamers

lyssnar på distillers och känner mig upprymd och nöjd med allt som kommer i min väg just nu. satte fingrarna mot bokryggen och drog ut boken som KUNDE ha varit vilken som helst. kunde varit en bok som lämnat en oberörd eller en bok om precis vad som helst. men icke. har varit med om så många sammanträffanden den senaste månaden att jag är så fascinerad utav att bara finnas vid liv och att ha möjligheter till saker och ting för kanske.. tredje gången i hela mitt liv. ska snart se på the dreamers för att det är en SJUKT BRA FILM. SJUKT BRA. BETONING PÅ SJUKT OCH BRA. Tills dess kollar jag på amazing pics, som denhär.


2010-10-26 @ 22:32:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0