dum och ung

ett tips till

Jag glömde lägga till det kanske viktigaste jag lärt mig idag. Man tänker ju att man är ju trots allt hela 19 år och borde då förstå innebörden av orden "Elementet är jättevarmt, du ska nog inte somna vid det nu, jag tror det gör ganska ont." Kanske skulle jag ha gjort en konsekvensanalys innan jag somnade men orkade helt enkelt inte... Antons element är så FRUKTANSVÄÄÄÄÄÄRT mysigt att somna intill (nej han har inte ett element i sängen och JA det är mysigt att somna bredvid honom med. Det är inte för elementet jag sover där. lovar)

hopp, när jag vaknar har jag i alla fall en fet vattenblåsa mitt på ena skinkan. Det gör jättejätteont när jag sitter ner. Dagens tips är alltså: somna inte vid ett väldigt varmt element.

2010-11-29 @ 00:37:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0