dum och ung

21/11

drömmer om kanske sju olika saker samtidigt. jag har blivit skadad. i natt drömde jag att jag fick en iPhone av min barndomsväns pappa. MARIGONAS PAPPA!!!! ok no1. senast jag såg/läste/hörde något om Marigona var typ... två år sen? hon lever liksom inte ens på facebook, då fattar ni. no2. är detta någon undermedveten känsla som smyger sig fram? jag menar, så vitt jag vet har jag alltid typ avskytt hennes pappa. no3. JAG DRÖMMER OM EN JÄVLA MOBILTELEFON? whaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttttttt. Fattar noll. noll.
har typ två plikter idag, kanske tre. städa kattlådan, borsta Agust och TA PÅ MIG KLÄDER. det regnar lite ute nu. jag vill inte vara med. vill inte vara med när snön smälter bort redan innan jul.

däremot vill jag vara med när detta händer:
1. om typ två veckor när jag får BESTÄLLA min iPhone (.......... snälla vi lämnar det så. vet att jag är tragisk)
2. julbak med Vildis och fina systrar.
3. julmys
4. JULEN!!!!!!!!!!!
5. Slå in paket
6. Dricka glögg och klä julgranen + se grinchen med Hanna. en årlig tradition!
7. bygga pepparkakshus med Anton (han vet inte om detta än men vi ska bygga ett eget. från grunden)


nu tänker jag fortsätta läsa i min psykologibok jag senast öppnade förra året. varför? jo, för att jag tänker att jag faktiskt VILL lära mig någonting nu, till skillnad från när man gick i skolan. ska träffa Kajsa sen. ska krama henne hårt.
2010-11-21 @ 15:01:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0