dum och ung

01.37

åhhh detta är så sablans typiskt!!!!!!! sitter vaken när jag borde sova, läser skitroliga saker och vill INTE SOVA.
har en kusligt, rysligt bra idé. alltså jag tror inte ni fattar, den är FENOMENAL, alltså GENIALISK... finns en liten detalj dock. kan tyvärr inte skriva ner den här. men en slags hake kan man säga. ja, det var väl roligt för er att få tråna och sukta. (er, det är alltså typ du kajsa eftersom ingen annan läser den här bloggen)
idag kom jag till jobbet och kände mig sämst i världen typ, la sedan FEM ORDER och kände mig som kungen själv (kom på att det uttrycket nog är ganska inaktuellt. vad jag fattar så mår nog inte kungen så bra these days)
a, nu tänker jag iaf den ascoola typ adidas-slogan.en i huvudet "impossible is nothing". eller om det är nikes. ingen aning. budskapet kom ändå fram. nu lever jag i en framtidsvision om att jag ska bli asrik och bo i en fin lägenhet med högt tak som jag kan lägga handpenning på om sisådär två år. i verkligheten lever jag på nudlar i ett kollektiv jag blev tvingad till att flytta in i. typ.
2010-11-23 @ 01:37:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0