dum och ung

impossible

Igår tog jag studenten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och anledningen till att jag gör tiotusen utropstecken känns mer som frustration och skräck än "FYFAN VAD JAG ÄR BRA" Visst är jag jäkligt duktig som ens orkat tre år till, fast än tröttheten märks av i mina betyg så har jag inte gett upp i alla fall, och det är väl det som räknas? Att aldrig ge upp?

Fast
ska jag vara ärlig så vill jag bara ge upp allting idag, jag kommer aldrig ifrån det här. Jag har förstått det nu.
Vad svår och kryptisk jag är nu va?



ps. varför har killar ALLTID plånboken i bakfickan? Vem började med det hela och hur smart är det egentligen? Hade känts mer logiskt om alla män hade det i innerfickan på jackan eller så, inte bakfickan. Aja, ska väl sluta fundera nu, HEH.
2010-05-29 @ 16:59:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika

Va har ni redan tagit studenten i gbg? Häromkring är det inte förrens nästa vecka...Men GRATTIS SOM FAN FRIDA! Du ska vara stolt över dig själv som orkade masa dig igenom gymnasiet! Jag avundas dig för det!



Du är så BRA! .



Vet du, i Augusti är det hela 4 år sen Robin dog. Minns du hur du fanns till för mig då? Jag har aldrig varit med om någon så brytt sig så mycket som du gjorde för mig då, det gör dig UNIK! Och du var så ung då, bara 14 år! (eller var du 15?)

Jag önskar så att jag kunde återgälda det på något sätt till dig, för det betydde mer för mig än vad du nånsin kan tro!

Kram Erika

2010-06-02 @ 19:21:33
URL: http://erajka.blogspot.com
Postat av: Frida

Åh tack kära du. Och du behöver inte känna att du "står i skuld" mot mig, jag fanns och finns för att jag vet hur viktigt det är att ha någon som lyssnar och som bryr sig, och jag brydde mig så mycket om dig och var så ledsen på hur orättvis världen är..



STOR kram på dig!

2010-06-05 @ 14:30:48
Postat av: Erika

Jag bryr mig fortfarande om dig Frida! Tycker det är så tråkigt att vi tappade kontakten. För snällare person än dig har jag nog aldrig träffat på förut!

2010-06-09 @ 19:10:11
URL: http://erajka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0