dum och ung

13.49



Det är exakt snart ett dygn kvar tills jag står i mina fina höga skor med min fina lilla klänning på min studentbal.
Det är exakt 13 dagar kvar tills jag står med min mössa på och skriker halsen av mig och exakt 14 dagar kvar tills jag bör känna att livet börjar. Men det går inte. Mitt hjärta är tungt och kroppen vill inte, det är precis som att där alla andra är glada är jag ledsen och det går inte ihop. Jag går inte ihop.
Snön är borta för längesen, man slipper vakna till ett vitt land varje morgon och jag borde vara lycklig, pirrig, helt i extas. Men sedan allt blev ljust om dagarna har det bara blivit svårare.
2010-05-15 @ 13:50:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0