dum och ung

jul jul, strålande öra

AJJJJJJJJ förihelvetesjävlaasapskitbaragemignågotsomfårdetattslutagöraontNUdininkompetentajävlapanodildoktor......
kan man säga när man är upprörd ibland. Riktigt de där ordvalen blev det inte i går kväll, jag orkade knappt prata alls. Madeleine fick alltså agera typ mamma och få tag på skjuts upp till jourcentralen eftersom det lilla spädbarnet Frida hade SÅ SATANS ont i örat. Alltså sjukt, har aldrig känt sådan smärta innan.. funderade seriöst på att hugga av det. Så jäkla ont..... och vilken hjälp de är där uppe, VERKLIGEN

"lilla vännen vi ser ingenting som är fel i örat. du får helt enkelt ta två panodil och en alvedon här och hoppas på att det blir bättre till imorgon" alltså förlåt men om det är hoppet som allt hänger på så hade jag väl inte åkt dit från första början ... ja, det onda släppte iaf inatt..  med det släppte femton liter blod med. Blev superparanoid, tänkte att jag skulle dö. Att jag hade en hjärntumör i huvudet som rann ut genom örat .... vårdcentralen 08:30 och jag är på banan igen. Med torkat blod i örat.. mmmmmmhmmmm. mums. god jävla jul!

2010-12-23 @ 15:01:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0