dum och ung

du är dina tankar

jösses. jag tänker att jag borde skriva en lista. listor är jag bra på.
vet inte om jag är så bra på att följa de bara. men att skriva dem är jag bannemej expert på. åhh. här är en liten lista bara för er.


1. var längesen jag var nervös. är pissigt nervös nu visst. sitter vaken 04.30 och tänker att jag kommer trassla in mig i mikstativet på lördag och få hela jazzhuset att sprängas i luften tillslut. tänker att jag borde inte tycka att det är tufft att vi spelar samma kväll som johnossi har sin turnéavslutningsfest på jazzhuset men det gör jag visst. har jag fått storhetsvansinne............ lol.

2. har fina röda naglar. jättefina. nytt nagellack som inte är tjockt som pesto.

3. att göra förbjudna saker

4. som att handla alldeles för många klänningar. javisst.

5. antons julklapp. den är fan bäst. bÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSST. och jag får inte ge den till honom för än om en vecka. detta suger ju liksom.
2010-12-17 @ 04:34:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: smultris

alltså vad tusan... sjunger du???



vad har jag missat för viktiga saker egentligen?

finns det nån länk så man kan lyssna på dig nånstans??

2010-12-19 @ 19:12:01
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0