dum och ung

01.37

Ser på en film om en liten teen under kapitalismens frammarsch och berlinmurens fall!!!!! kunde varit mycket bra och intressant om det inte var för att jag inte kan koncentrera mig alls. förlåt, förlåt för att jag är så hård mot mig själv. hela dagen har jag legat i sängen och lyssnat på pumpkins. min fina snurriga box som jag fick av dig i julklapp. saken är den att det är det finaste någon givit mig någonsin. tanken av att du hört vad jag sagt och vet vad jag älskar. att lyssna på .... "the aeroplane flies high, turns left, looks right" och känna i hela kroppen hur jag redan ångrar alla dumma tankar jag tänkt. det är för att du är så himla mycket mer än människa för mig. inte på det sättet att jag tar ifrån dig alla mänskliga aspekter vad gäller sånt som att jag vet händer i livet. utan. du är sängen jag ligger i, filmen på tv, orden i böckerna på min bokhylla och summan av allt jag väntat på.
2010-12-29 @ 01:37:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0