dum och ung

21.56

jag drömmer om paris och vackra gator.
om torg där ingen känner mig eller frågar artigt vad jag gör nu för tiden och åhå jaja vad kul vad ska du bli när du blir stor? 
jag är stor. och jag är ganska mycket faktiskt. 
och man står där, svarar att ja jo jag vill bort härifrån ett tag efter att skolan är slut, sen kanske jag pluggar vidare om jag orkar när sanningen är att orken finns ingenstans inom just nu. 
orken går åt till att titta på vackra eller dåliga filmer, men filmer man ska se, och som får mig att må bra. 
orken går åt till att titta ut genom spårvagnsfönster på morgonen, när man tror att inte en själ är vaken när hela göteborg lever. 
orken går åt  till att lyssna på vacker musik
orken går åt till att älska 
2009-11-01 @ 21:57:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0