dum och ung

bb

Snart börjar jag bli rädd för mig själv tror jag. detta är väl typ 100422 inlägget sen mamma och pappa åkte hem i måndags? 
är stolt över mig själv att jag inte haft svårare att sova faktiskt. trodde varje kväll skulle bli a pain in the ass, men det har varit ok. 
måste bara få säga att jag är ganska trött på allt snack om MJ, seriöst jag bryr mig inte. stackarn har säkert haft ett hårt liv, men det har många. vare sig man är rik eller fattig & bor i en hydda av koskit. 
såg förresten klart the curious case of Benjamin button nyss, en typisk Fridafilm. 
(en annan grej jag alltid tänker på när jag ser lovelilovefilmer, skådespelarnas fruar/män/boifriends/girliefriends måste ju vara grymt svartsjuka när deras partner  "ligger" med någon annan 56 gånger om året i andra filmer? 
hade iaf jag varit. för jag är svartsjukan själv!)
2009-07-05 @ 19:19:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0