dum och ung

wönderful

Jag vill bara omfamna hela Göteborg nu, pussa på staden och dess gator och torg, för en gångs skull har det inte känts som ett jävla fängelse idag. vill berätta för den att jag är så tacksam för att jag sluppit regnet, sluppit regn och att äntligen äntligen är det vår, sommar, sol. minnen. på bussen hem satt jag i endast t-shirt och svettades IHJÄL, och kunde cykla i bara klänning till Kajsa. mina fräknar har kommit fram nu. det tycker jag om. 
ska städa min garderob nu, lägga i ordning allting som kommer ligga i o-ordning redan nästa vecka.. 
nästa vecka hämtar vi min bebi, åhh!
2009-04-29 @ 20:05:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

de har vart superväder idag! åh då måste jag se lilla kissemisse:D

2009-04-29 @ 22:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0