dum och ung

123

Jag tänker redan på en höst utan dig. När du stod i köket och sa att denna hösten måste vi baka kanelbullar. Du trodde det då. Jag med. Jag tänker inte baka kanelbullar i höst. Inte utan dig. Jag tittar på mobilen var femte minut, väntar på ett samtal, ett sms, en röst som säger kom hit jag står inte ut jag vet inte vad jag tänkte med....  Men du visste Och du vet Hur ont det än gör Hur svårt det än är Hur ont det kommer fortsätta göra Och jag vet att du var tvungen.
2011-07-28 @ 22:50:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror han skulle få enorma skuldkänslor om han läser detta..

2011-07-28 @ 23:58:27
Postat av: Erika

Blir så ledsen för din skull Frida när jag läser detta och förstår vad som hänt.

Finns fortfarande kvar för dig om du behöver någon att prata med.

Kram

2011-07-29 @ 15:48:28
URL: http://erajka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0