dum och ung

123

Du vet inte att när jag skriver det här ligger jag i sängen intill elementet samtidigt som jag beundrar din vackra benstruktur i ansiktet. Du vet inte att jag beundrar hela dig egentligen. Kanske har jag sagt det någon gång, nämnt det på fyllan eller när du redan somnat och inte hör mig. Egentligen spelar inget sånt någon roll kanske. Jag tänker på det du sagt om att om det känns bra, varför hela tiden behöva bekräfta det med ord? Det är en av kanske hundra anledningar till varför jag beundrar dig. Att du är så olik mig på det sättet och hur bra det känns egentligen. Du vet inte att jag ligger här och följer landskapen dina händer formar med pekfingern lite halvlutandes mot nässborren. Det är så gulligt. En av många saker jag älskar att studera när du inte märker att jag gör det. Du är så inne i sartre och Marx att allt annat går förbi dig just nu. Att trivas i varandras tystnad - att trivas i den och inte behöva tillägga någonting mer. Jag beundrar dig och som du skrev till mig en gång så skulle jag inte kunna sluta med det ens om jag ville - och det vill jag ju inte. Du är så vacker med din koncentrerade smådeppiga mun och kritiserande ögon när du glor på datorskärmen. Vi är menade för att vara någon annanstans, vi föddes i fel tid men vi hittade varandra. Och det är det som tills. Och bara det.
2011-01-11 @ 23:24:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika

SÅ vackert skrivet.

Och det är en sådan underbar känsla att känna de känslorna för en annan person.

Jag trodde ALDRIG att jag skulle kunna träffa någon som det genast kändes rätt med, men det gjorde jag. Min första och enda stora kärlek, och jag brukar också ligga och beundra honom när han sover, tänka att han är så perfekt, och vara så lycklig över att han valde att just vara tillsammans med mig.

Ibland verkar ödet föra oss in på vägar vi aldrig trodde vi skulle gå.

2011-01-12 @ 17:38:14
URL: http://erajka.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja det slår då verkligen allt!

2011-01-12 @ 23:32:21
Postat av: Syeddaniela

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-05-10 @ 08:32:56
URL: http://syeddaniela.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0