dum och ung

“I have a million things to talk to you about. All I want in the world is you. I want to see you and talk. I want the two of us to begin everything from the beginning.”

så satans trött
så satans trött på att försöka förneka min egen mänsklighet
dödlighet
så satans trött på att låtsas att det är bra
att jag är okej
jag är inte okej

så igår
igår på bussen grät jag
jag grät på riktigt
och jag brydde mig inte om kvinnan bredvid mig
jag grät jag grät för alla på hela bussen
jag ville att dem skulle titta på mig
se människan i mina ögon
och förstå att dem inte heller behöver låtsas
att vi är människa
kött och blod och ben

och en oändligt jävla massa känslor
2011-08-09 @ 23:08:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0