dum och ung

Om mig

Ni vill veta vem jag är? Man vill veta sånt. Kunna knuffa ner folk i olika fack, själv med, man måste ju tillhöra någonstans för någon jag menar herregud NÅGON måste ju vilja ta emot en, åtrå en, göra sig till sin. Ni vill veta vem jag är men jag vet det inte ens själv. Jag har sagt det innan och jag säger det igen: jag är bara en sån som skjuter upp livet. Sen skjuter det mig. Jag är en sån som bryr mig för mycket om det jag borde lägga åt sidan och blundar för det andra. Men jag är också den som packar picknickkorgen kl nio på morgonen och stryker fingrarna genom ditt nästan svarta hår. Jag är en sån som kommer stanna, hur mycket andra än vill se mig gå. Och för det dansar jag inombords.
2011-04-24 @ 22:42:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0