dum och ung

om att hålla hårt

 

jag vet att han vet
att jag har skrivit om andra
och han vet
att jag vet
hur ont det gör
 
hur förklarar man
att man inget minns
att alla män före honom
är som sår mot min näthinna
det gör lika ont i mig
att de kladdat sina kukar mot mitt lår
om det är till någon tröst
var det aldrig mer än så
jag har hört
att den här hösten är en sån
där fler än vanligt går som sönder
utan att bli hela igen
att allt dör
och ingen orkar hålla ihop
vi blommar tillsammans du&jag
inget annat spelar som roll
jag börjar tro
att det går att hålla fast i någon
bara man håller tillräckligt hårt

och jag ska hålla hårt i dig

2010-10-20 @ 00:59:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0