dum och ung

kära jultomten

det bästa när man var liten var de fina önskelistorna man skrev.
sånt gör jag fortfarande. tyvärr har mamma och pappa insett att de kan avvika från listan nu för tiden utan att man direkt får en jobbigt fysisk reaktion under julmiddan som då betyder gråt, gråt gråt gråt, blod svett och tårar. det fina ligger väl kanske fortfarande i att önska sig det kan man ju tänka nu på äldre dar. men det gör inte jag. det fina ligger i att FÅ det, förihelvete. annars är väl en punktlig lista totalt bortkastat!
tex så vill jag ha detta liggandes under granen iår

Helmut Newton - sex and landscapes
TIM WALKER - TIM WALKER PICTURES
en fin läslampa. (alltså inte ikea..)
så mycket pengar att jag kan gå genom livet Å slippa jobba
en fin sammetsklänning (nej.. GÄRNA EN FUL)
ett fint brev
2010-10-24 @ 22:40:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0