dum och ung

göttigt

Mina halsmandlar är som två jävla baguetter i halsen!!! Ber snällt min mor & far köpa HALSTABLETTER när de går ut, vad kommer de tillbaks med? LÄKEROL. Alltså, förlåt men hur HUR ska jag kunna svälja dem utan att det klibbar igen i halsen och de hjälper inte ens, bara lite refreshing om man har en bad breath. Kan ju tala om för er att jag har mer än bad breath nu, fifän. Och bal i övermorgon, härligt! Om jag är frisk tills dess då vill säga, jag kokar och har frossa på samma gång.

Nej, nu ska jag lägga mig och hoppas på att nya avsnittet av Vampire diaries har släppts och få ner några läkerol, för tro mig det räcker då inte med en. HUH

ps. vill bli ompysslad av dessa två små sagohästar. snyft.

2010-05-14 @ 11:58:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0