dum och ung

18.26

Helt plötsligt fick jag nya krafter, kanske inte fysiskt eftersom hela min kropp är efter idag, inte är jag bakis eller så utan bara febrig och snorig. Men för någon timma sen öppnade pappa dörren till mitt rum och sa "Frida, vad sägs om att åka utomlands snart?" blev så glad att jag ville hoppa (men svårt nu hah)

Detta är precis vad jag behöver, en nystart, att vända blad och börja på ett nytt kapitel, jag orkar inte känna hopplösheten och rastlösheten i kroppen. Jag orkar inte känna oro eller bekymra mig inför framtiden längre. Det blir vad jag gör det till, och jag ska fanemej se till att det blir bäst!
2010-05-29 @ 18:26:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0