dum och ung

10.21

Egentligen kunde jag chillat hemma nu, har ett prov som jag ska göra på torsdag och nu sitter jag bara utanför klassrummet och tumblr:ar. Thought you wanna know liksom.

"kanske dags att glömma nu, glömma dig och dina fruktansvärda underbara varma stora björnhänder."

känner för att leva fast and die young ibland, för att göra allt jag alltid varit emot och tro att jag är odödlig för några sekunder. om jag inte redan tror det, vilket jag nog gör. Tänka sig att ibland är jag så himla paranoid, får för mig att jag kommer dö om jag inte tar på mig bältet på bussen på morgonen och ibland tror jag att det inte spelar någon roll för mig händer det aldrig något. aldrig något värdsligt.

"men i dem armarna, de armar jag längtat efter och de armar jag fick för några nätter. bara några nätter."

2010-03-15 @ 10:23:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0