dum och ung

I WANT YOUR HANDS ALL OVER ME

AND
det suger. suger som fan. det är en sån omöjlighet just nu och känns som en omöjlighet för resten utav livet.
vilket lilla liv förresten? förlåt men bara undrar. det är som om man hela tiden väntar på något väntar på att börja leva. "imorgon blir en roligare dag" "imorgon blir en bättre dag" "när semestern börjar då jävlar"
som om det ska vara någon slags ursäkt. att skjuta upp livet.
fan. ge mig händerna och jag lovar att aldrig mer skjuta upp någonting. ge mig pleasure hela jävla natten och jag lovar att börja sluta skjuta upp livet. lovar. och nu måste jag verkligen sova. dammit.
2010-06-20 @ 02:00:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0