dum och ung

00.43

jag vill vakna med hjärtat mellan händerna känna hur jävla mycket det glöder bara känna, känna något.
och varje gång jag tror att det ska hända glider allt mellan fingrarna på mig, tappas i golvet och går sönder. om igen.  jag vill vakna till små lappar på min dörrmatta, göra frukost med ett leende på läpparna och veta att det finns något att komma hem till. som hem på riktigt. eller bara någon. jag tror helt enkelt jag bara vill vara så där löjligt kär, när världen stannar upp och inte ens regn får en på onda tankar. jag tror helt enkelt bara det är jävligt svårt och tomt att vara ensam en sommar som denna.

2010-06-18 @ 00:43:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0