dum och ung

hunnit med mycket idag

Hittade en väldigt intressant/bra/meningsfull nyhet i Kungälvsposten.
det är ju tur att de har humor iaf, i brist på bra nyheter.
(observera att detta är ett återkommande faktum i denna tidning.)




Höll på att dö utav värmeslag, då gick jag och helena runt bohus fästning endast för vi ville se några getter och får. stackars får så vi skulle posa och kela. de var inte så gosiga som de ser ut, tyvärr. mer stela liksom, små stela ben och ullet var inte alls så där ulligt. bara jättestort och hårt och stelt. och säkert jättevarmt :(


den här bilden tycker jag blev jättebra. kände mig otroligt cool efter.


här försöker jag gosa. det gick inte så bra.


helena försöker gosa. det gick inte så bra.




sen satt jag på en svettig buss in till stan, hinner repa typ ingenting för min kära far ringer och förklarar att jag måste sätta mig på bussen hem igen eftersom jag glömt min nyckel och han vill inte att jag ska sova under bar himmel inatt. han är bra fin min pappa.
så nu sitter jag och kollar på mitt egna lilla får som ligger i sängen bredvid mig. betydligt gosigare och sötare. och latare. och lisa är på väg hit. jag bad henne ta med popcorn och ett liv. popcorn blev svårt sa hon, så jag hoppas hon kommer med ett nice liv i alla fall.


2010-07-12 @ 20:42:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0