dum och ung

10.07

"det finns så mycket
i oss själva
som vi aldrig skulle beställa på postorder"  skriver bob hansson.



det kan nog inte bli mer rätt. det finns så mycket jag aldrig skulle beställa på potsorder om jag fick välja. kanske en värdelös bok eller en köksmaskin. men mest utav allt skulle jag skippa det där som skaver inuti och som gör mig feg, mesig och jävligt svensk. vad är svensk? tänker du. fan vet jag. tänker jag. men jag tänker även att det stämmer så bra bob, det finns så mycket i mig själv jag aldrig skulle beställa. varken på postorder eller i baren.
2010-07-10 @ 22:35:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: smultris

jag skulle beställa hela dig iaf... om jag kunde...

2010-07-11 @ 21:04:25
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0